BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 4, 2010

haiya..long time no see owhh..

Assalammualaikum pembuka bicara aku hari ini..wah begitu lama aku menyepi dari blog sehingga aku lupa kata laluan untuk enter blog aku sendiri..jika dulu permulaan blog aku dengan ceritera berkaitan keputusan kemasukan aku ke Institut Pendidikan Guru..kini tinggal beberapa bulan lagi aku akan menamatkan pengajian aku di IPGKBM ini..(yorabi nang lamak lah sik molah blog tok..hehehe..sikda followers juak nak)

sekarang ini aku menjalani praktikum di Sk Sg Besi selama 3 bulan..12 minggu la..tup..tup..tinggal 2 minggu saja lagi untuk aku menghabiskan sesi praktikum ini..syokk wey..tp sedeh sebab best jugak ngajar kat skolah tu..maybe murid2 suke ngan cikgu baru kan..hehehe..dalam masa tiga bulan tu byk jugak lah ilmu dan pengalaman yang aku dapat..

observation aku malas aku nak cakap..byk kekangan berlaku..sampai sekarang aku baru kena observe 2 kali..so by next week bertungkus lumus lah nak kene observe..dah tak cukup mase lagi..aper2 gud luck tuk diri sendiri lah yer..hehehehhe..

sekejap lagi aku sambung lak part praktikum nie...byk ceritera yg hendak aku sampaikan..see ya!!

0 comments: