BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 17, 2010

3 Bulan di Sk Sungai Besi



Akhirnya, 16 April selesailah tugasku di Sk Sungai Besi (SKSB) sebagai guru praktikum. Rasa sedih untuk meninggalkan sek itu coz banyak kenangan yang telah terukir disana. terima kasih juga aku ucapkan kepada GB kerana menerima kami untuk menjalani praktikum selama 3 bulan di SKSB. buat guru pembimbing jasa dan tunjuk ajarmu amatlah dihargai. Guru pembimbingku Pn Noraini yang sangat best dan baik hati tu mmg membantu aku selama 3 bulan. syok juga menggali ilmu yang banyak pada pn noraini tu..heheheh...cikgu-cikgu di sana juga baik2..walaupun ckp mcm org nak marah jer..tp hati meke baik..syok lak..mcm2 bende yg bleh di kongsi bersama.


kat sekolah itu aku banyak membantu dalam persembahan..iyerlah kan dah minat nak wat mcm ner..lagi pun bende tu mmg dah bidang..so tak salah lah nak tlg lebih2.. alah setakat tu tak membebankan pun..selain tu bola jaring..heheeh..sume yg aku buat mmg bidang aku..aku pun seronok bile tgk cikgu puas hati dengan hasil kerja kita. kiranya diri kita dapat tau lah yang kerja2 aku nie boleh diterima pakai..kanzzzz



Dalam minggu terakhir aku di SKSB murid-murid bertungkus lumus membuat jamuan perpisahan untuk aku.. terharu juga rasanya.. terima kasih lah buat anak murid yang sanggup berabis duit parents mereka.. nak beli makanan dan hadiah2 semua..kepada 5 Merbau, 5 Cengal, 4 Angsana..thanks keh! ade satu kelas yang buat jugak jamuan untuk aku.. tp aku tak mengajar mereka pun..adoiii..serba salah jugak di buatnya.. mungkin di sebabkan ader seorang dua jer aku kenal sbb pernah ikut menari..so meke buat lah party tu..yg lain bkn aku kenal..tu buat aku rase terharu..baik2 sungguh budak2 nie.. Thank you 5 Keruing..tidak ketinggalan juga guru2 yang buat pot luck tuk meraikan kami..terima kasih..masakan mmg sedapppp!!..mmg puaslah makan-makan minggu tu..sampai takde selera plak..coz byk sgt makanan..huhuhu...




0 comments: