BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 14, 2009

STAR MOVIE CARNIVAL

Sabtu ya tek aku gi STAR MOVIE Carnival wif my cuzie2 Azri, Mal, Dedek, Nabila and Naswana..sayang sikda mak tikar erh..lupak bah sebenarnya..plan nak sit kat tanggak jak tek tp happening gik mun melabuhkan dirik atas rumput bah..heheh..nsb bait lah si naswana and nabilla da bak kotak k kmk urg tek..hehe..tok first time aku tangga movie open2 kedak ya..best bah..rilek da jak..ilang asa strez..

so first movie is Madagascar2..of coz lah aku pg hari ya coz mbak miak bah..tga katon..hehee..but aku pun nang suka juak ngan cita madagasca ya..so funny! abis jak cita ya da persembahan selingan dari dance group..nasib bait da show gya mun sik alu lah ngelepar suma miak2 tok bekaul bemain..hehe..

around 9.00 gya sambung gik 2nd movie X-Men the orgin..mula2 di awal cerita nang boring..tp kakya cita ya kin best..fuh..nang best lah overal cita X-Men ya..empunok2 suma tek nang sik tauk tuju gik sine..nak oder burger berpuloh kali sik juak dapat..org jual ya mdh byk gilak org oder..kakya kesine gik daknya sik ku tauk..leka ku layap tek tga cita ya..azri jak renah..coz aku tauk nya nang suka juak cita ya..Nasib bait cuaca sangat bagus..so dapat lah aku menikmati dan menghayati cerita ya tanpa gangguan cuaca..juz ganguan dari empunok2 jak..hehehe..nama gik nembiak nak..ne nak melarang daknya..tandah jak lah daknya bekaul sia..

Dalam kol 10.30 gya cerita X-Men pun tamat..so aku nang plan nak tga 2 cita jak..coz the last movie sik bekenan aku nak tga..lagikpun aku mbak miak juak so sik bgs nak blt ahe2..so kmk urg pun balit lah..dalam kol 11.30 aku settle2 ngan daknya suma..wpun kepak asa tp ku asa rileks and happy..

Maybe next time mun ada gik aku akn pg gik k ilang boring nak.heheh..skrg tok aku sik sabar nak tgu cita tranformers kuar..harry porter..heheheh..pa gik owh..byk juak gik cerita..asanya aku nak carik cerita monster Vs alien erh..best jak cita ya..ehhehe..

p/s:- pic2 kmk urg mlm ya kelak lah aku upload..hehehehe

0 comments: