BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 12, 2009

Lunch @ PLANET SAMBAL

Yesterday aku pergi makan tengahari dengan bestfrenz aku noor. Pada mulanya kitaorang nak makan kat Tun Jugah (TJ) nak makan nasi Love..Aisyeh sedap tau. Tapi malangnya foodcourt tu tutup. Renovation agaknya..so agak frust jugak lah aku dgn noor. So, we decide nak makan kat tempat lain jer. So fikir punya fikir, kami pun setuju nak try mkn kat Planet Sambal. Wow! sound very interesting rite.. its a nice place to go..simple and nice. Aku makan Nasi Ayam Penyet and noor makan nasi goreng ikan terubok..Aku nyer ok2 la..sambal nya ok not bad..tapi sayang nya sup kosong yg meke kasik tu masin sehh..aiyak..hehehe..spoilt tol..nasib baik noor nyer sup tak masin..so mmg salah meke letak terlebih garam..

Tapi aku sebenarnya kagum dengan idea yang di ketengahkan oleh pemilik restoran itu.. sangat menarik. menjadikan sambal sebagai main menu. That was brilliant. Macam-macam jenis sambal boleh you all makan. So give a try lah klu teringin.. sayang nya aku and noor tak ambik pic kat sane..nevermind next time lah keyh!

0 comments: