BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 1, 2010

HIJRAHKU

Syukur ke hadrat Allah SWT dengan memberi laluan kepadaku untuk berhijrah..hijrah apa? mesti uols nak taukan..Erm..actually aku dah berhijrah daripada free hair ke betudung..i dont want to talk lebeh2 coz takut cara aku betudong tok lak jadi buah mulut..biar aku jak yang tau mcm mane..tp satu lagi langkah dalam hidup aku sudah pun ku lalui..klu nak di ikutkan mmg dah lama nak pakai tudong cube kekuatan itu belum sampai..

boleh tak kalau aku katakan sebab lain tergerak cepat aku nak pakai tudong sebab aku tertarik dengan fesyen tudong2 sekarang..aku telah jatuh cinta dengan tudong Pearl Haya..collection nye mmg meletop uols..sebab itu aku dengan kuat hati untuk berhijrah..bgs juga idea2 meke buat tudong mcm tu..secara tidak langsung meke boleh mengubah penampilan seseorang kepada yang disarankan..

Alhamdulillah semua orang dapat menerima penampilan terbaru aku..walaupun pada awalnya aku agak gusar dan was-was untuk keluar mengenakannya namun Allah memberi kekuatan kepada aku untuk menempuhinya..Seronok gak..mmg rase bebas dan confident level aku sekarang sudah Up..Up..Up..!

Namun aku tetap Ozarina Othman a.k.a OZA yang dulu..tiada yang berbeza, cuma penampilan sahaja..perubahan juga pada statusku yang sudah bergelar Mrs. Hezammuddin..hehehe..(love u syg) Makanya, jgn ada yang menjauhi diri dari aku ya..heheh..

Oppss..satu lagi, alang2 aku dah bercakap pasal Pearl Haya, sesiapa yang berkenan dengan koleksi tudung2 pearl haya boleh jer jmpe aku dan lihat2 dulu..kalau bekenan boleh lah beli..jujurnya harga dalam lingkungan RM 70 ke atas..tetapi yang pasti kepuasan memakainya mmg terasa..dan yang paling penting SELESA (sejok aih..nyaman bena asa pake) dan kualiti fabrik nya sangat MELETOP!


0 comments: