BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 9, 2010

REDHA

Hari ini keputusan posting sudah pun dikeluarkan oleh JPN..Saat aku tiba di ruang legar tingkat 10 JPNS aku terserempak dengan rakan sekelas yang turut mengambil keputusan penempatan kami..Aku diberitahu dia telah di tempatkan di Song Kapit..agak terkejut aku dengan kenyataannya..aku dengan tabah melangkah untuk mendapatkan surat penempatan aku..Tahniah! anda di tempatkan di Sk Lepong Balleh Kapit..Huh..tiada apa dapat aku katakan aku hanya mengukir senyuman dan mengucpkan terima kasih kepada pegawai itu.

Aku tidak dapat menilai perasaan aku tika aku menerima keputusan itu, apa yang dapat aku katakan aku masih lagi tergamam..orang pertama yang aku hubungi untuk aku khabarkan berita ini ialah suamiku yg tercinta. selepas itu barulah aku menghubungi bapa mertua dan bapaku..hmm..rasanya mereka sungguh terkejut dengan apa yang aku katakan.

Tiada apa dapat di lakukan saat ini, hanya mampu berserah dan redha dengan ketentuan..dalam ketakutan aku beranikan diri untuk menempuh segala cabaran dan dugaan yang bakal aku tempuhi kelak. Semoga segala perjalanan aku sebagai seorang pendidik akan diberkati dan selamat semuanya. sama-sama kita berdoa agar semuanya lancar.

kepada sahabatku sekalian, tiada lagi hujung minggu bersama..kita akan luangkan masa apabila tiba saat CUTI SEKOLAH..heheheeh..SELAMAT MENDIDIK..

0 comments: